سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تبریز برگزار گردید

با توجه به شیوع ویروس کرونا و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، این مراسم به صورت ارتباط تصویری با ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های سراسر کشور برگزار و منتخبین و برگزیدگان بخش‌های مختلف به ادارات کل دعوت و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به آن‌ها اهدا شد. پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد، پنج محور جشنواره معرفی شده‌اند.

در سومین دوره ۱۴۵۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که نسبت به دومین دوره ۲۶ درصد و نسبت به دوره اول ۶۰ درصد رشد داشته است. متناسب بودن آثار با حوزه دفاع مقدس و مقاومت، ایثار و شهادت، رعایت اصول محتوایی، گرافیکی و فنی در تولید آثار، متناسب بودن با ویژگی مورد نیاز برای انتشار در فضای مجازی، موفقیت در جذب و مشارکت مخاطبان از جمله معیارهای ارزیابی آثار توسط کمیته داوران جشنواره بوده است. در این دوره از پدید آورندگان ۱۹ اثر برتر، تجلیل و قدردانی شد.

اختتامیه دوره اول جشنواره در دهم تیرماه ۱۳۹۸ و دومین دوره در بیست‌وهشتم بهمن‌ماه ۱۳۹۹ برگزار شد. آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در دوم اسفندماه ۱۴۰۰ در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس واقع در پارک شمیم پایداری تبریز با حضور مسئولین کشوری و لشگری برگزار و به‌صورت زنده از تلویزیون اینترنتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نشانی http://www.bonyad-defa.ir/live نیز پخش گردید .

جهت  دریافت فایل PDF  ویژه نامه سومین جشنواره روی عکس زیر کلیک کنید 

فهرست